Kızlar merhaba ben geçen günde yazmıştım 21 Aralık yumurtlamam olmuştu 2 gündür kasıklarıma ağrı giriyordu az önce içimden bir ses ovulasyon testi yap dedi sanki birden aklıma geldi ve yaptım T çizgisi de C gibiydi 2. Ye mi yumurtlama oluyor tam anlayamadım başına gelen var mı acaba gebelik falan varsa belli olur mu yada bu kadar kısa sürede gebelik belli olur mu ?