Pinarasil bende 25. Haftadayım bende çalışıyorum aynı şikayetle gittim doktora bebeğim Doğum kanalına girmiş başında aşağıdaymış , dikkat et dedi lekenin sebebi de zorlanmamdan kaynaklıymış Çok şükür açıklık yok o yüzden sadece istirahat verdi dinlen ayakta kalma dedi sizin benim ki kadar olmayabilir ama size Öner’im dinlenin Ve en kısa zamanda doktorunuza görünün