Happpm Kızlar kahvaltılık gevrek nesquik yiyorum sizce bi sakıncası varmı toz halini sevmiyorum sütüde sevmediğim için böyle birşey tercih ediyprum
Pirpirella Happpm bende şurda bekleyeyim bende sütü içemediğim için gevrekle yiyorum zararlı olduğunu düşünmüyorum sadece bize kilo aldırıyordur😂
Happpm Pirpirella aldırsın valla ama sütü baska şekilde içemiyorum 😔 haşlanmış yumurta da yiyemiyorum