Sedachoco Merhaba herkese. Meryem ana otuyla ilgili doğumu kolaylaştırdığıyla ilgili bi yazıya denk geldim. Yorumlarda da okunan dualar olduğunu gördüm. Bilgisi olan var mı? Hangi dualar okunuyor vs.
aydemirtas Sedachoco bende ilk doğumum da geveslenip almıştım. Ama kuzenim de teyzem kullanmış çok açılmış sonra hemen ot kapanmayınca rahimde kapanmayıp kanaması olmuş bunları anlatunca deneyemedim bile 🤷♀️
Sedachoco aydemirtas çok ilginç böyle bişeyi bilmiyordum acaba denk mi gelmiş. Doğumu kolay olmuş mu peki