Gunes_ merhaba canm bendede vardı 27 de kanlı idrar 33 e kadar kan işedim resmen . Yapacak hiçbişey yok dedi dr . Böbreğimde taş vardı . Cok su içme demişti yeteri kadar iç yani . Cok hareket etmemek lazım. Taş düşmesin yoksa erken doğuma sebep olur demişti. Aşırı sırt agrısı yaptı ağlıyordum sonra bi anda geçti