Zsnbr Merhaba 4 gün önce Kürtaj oldum merak ettiğim bi konu var önceden adet sancım cok oluyordu iğnelerle ancak ayakta durabiliyordum acaba kürtajdan sonra adet sancısı geçer mi hani sonucta doğum gibi diyorlar ve doğumdan sonra sancı geçer diyorlar ya
Cnmltm Dogumdan sonra gerçekten geçiyo canm sezeryan oldugum halde hissetmiyordm bile adetimi bende önceden acillik olurdum ama kürtaj için fikrim yok
Adimadim Eskisine gore agri azaliyor ama gecmiyor acillik olmuyorsun(ben hep acilde igne olurdum) ama ben kurtajdan sonra agri kesici kullanirdim
Zsnbr Adimadim bende öyleyim işte hep acillerde yada günde belki 5 tane agrı kesici umarm artk öyle olmaz