Kizlar 2 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu gecirdim 1000gr Antibiotik kullandim gecti, simdi bademcik iltahabi var 5 gün Penicilin igne serum vurulcam vallahi bezdim, hamile hamile hayatimda yemedigim igne icmedigim hap. Doktorlar uygun diyor ama icim hic rahat degil 😞 varmi benim gibi olan? ( 26+4 bu arada)