Merhaba kizlar👼🏻❤️
28hafta 2günlük hamileyim, her kese kısmet 🙏
Sorum şu, bebeğim haraket ediyor sanki karnım da üzüyor dışarıdan bakınca fark ediliyor, fakaaat tekme atmıyor.☹️
Bazen 2-3günden bir çok sert vuruyor ama her gün deyil yani .
Bu hafta da olan hamişler sizde haraketler nasıll? Bebeğiniz tekme atıp canınızı acıtıyor mu ?
Normal mi benim durumum? 🥺
Lütfen cevaplayın,şimdiden teşekkürler 💕💋