Çok kötü grip oldum ateş 39.2 oldu. Lekelenmem başladı doktora gittik sorun yok dedi. Ertesi gün yine kanamam oldu bu sefer tekrar baktı kese yerinde etrafında da kanama alanı yok dedi önlem olsun diye progestan verdi ama o gece feci bi sancıyla bebeğimi düşürdüm. Doktor göremez miydi düşeceğini yoksa bu gebelikte her an her şey olabilir mi