Btlmstfa İlk gebeliğim hareketlerini hissettiniz mi?Gece sırt Üstü uzanırken bi yerde toplandığını hissediyorum sanki siZde oluyor mu
dfnomr Btlmstfa ben tam 18+0 da hissetmeye basladim canim 10 gundur hissediyorum yani her gün arada toplanma bende de oluyordu disardan da goruluyordu karnimin o tarafi sisiyordu
dfnomr Btlmstfa hissedersin canim sirt üstü yatinca hissediyorum ben konusuyorum da bakiyorum hemen hareketleniyor :)
Mickeylover Ben de 18 haftalığım arada ufak bişeyler hissediyorum ama anlayamıyorum bebek hareketi mi gaz ağrısı mı? Tam olarak nasıl bir his?