Aysegulum27_ Kızlar yumurtlama günlerime girdim beyaz akıntı ile birlikte iki damla kan geldi normal mi bu sizce neden acaba
Gulanelis Aysegulum27_ ben bekarken bir kere olmuştu anlamamıştım anneme sordum hemşire dedi ki normaldir
H-15 Aysegulum27_ benim olmuştu ama öyle bir iki damla şeklinde değil akıntının içinde böyle pıhtı şeklindeydi.ağrımda olmuştu hatta yumurta takibi yapıyorduk biz o dönem çatlatma iğnesi vurulacak diye doktora gittim.doktor çatladığını iğneye gerek kalmadığını söylemişti
miniko_2308 Aysegulum27_ merhaba, bu kanamanın olduğu zaman karın ağrınız ve akıntınız da var mıydı acaba?
Suber Aysegulum27_ ben iki ay ard arda yaşadım. Döngümün 11. Gününde oldu. Kahverengi akıntı gelmişti. Doktorum yumurtlama öncesi olabilir dedi.
MerveAkty Benim yumurtlama günü 2 3 damla kan gelmisti sasirdim hatta bu ne diye ovulasyon testi yapinca yumurtlama günüm olduğunu anladım. 10 gun sonrada kahverengi 2 damla yerlesme kanamam oldu :)
Aysegulum27_ MerveAkty ovulasyon testi yapıyorum koyua yakın çıktı ama tam koyu çıkmadı yani yumurtlama günüm değildi bugün kan geldiğinde . Seninki tam yumurtlama günü gelmiş
H-15 Aysegulum27_ benim çatladığı anlamına gelmişti.bu sayede erken çatladığını öğrenmiştim 12. Günde çatlamıştı
Aysegulum27_ H-15 ben ama ovulasyon takibi yapıyorum evde daha yumurtlamam olmadı teste göre ama yaklaştığı belli koyuluktan .büyümeden mi çatladı acaba benimki