Nehirkaya25 nagihanergun gunde en fazla iki fincan icebiliyosun ben de 6. Ayimda hastalanmistim ozaman iciyodum oksuruk için
Rahimeali nagihanergun 2 fincana kadar zararı yokmuş ıhlamur hamilelikte içilebilen nadir bitki çaylarından
belma00 bende bunu arastiyordum tam karsima ciktiniz bi zarari varmi grip olmuşum da bisey olurmu diye korktum
Kubrakok Ben hasta olduğumda günde 4 bardak bile içtim doktorum zararı olmadığını söyledi gebelikte en ideal bitki çayı
Ayredderya Kan sulandırıcı özelliği oldugundan bir bardagı aşmamalısın ama en onemlisi doktoruna sormalısın...