Sxbmd Merhaba arkadaşlar.İdrar yolu enfeksiyonu olan var mı aranızda?Nasıl tedavi oldunuz?Tedaviyle bitti mi?Çok kötüyüm,.Günde 2 litre su içiyorum,ama bi geçiyo,bi geçmiyo.Tedavi derseniz dr ilaç yazıyo,ama etkisi olmuyor
Kubrakok Sxbmd merhaba önemli bir konu olduğunu düşünüyorum benimde oldu kültür yaptırdım sonucunu bekliyorum ihmale gelmez sizde yaptırın doğru tedaviyle atlatırsınız
anapanda12 Tüm gebeliğim boyunca vardı geçmedi, ilaç tedavisi ve sirkeli suyla taharetlenip en az zararla atlattım şükür
anapanda12 Sxbmd lavaboya sirkeli su yapıp koyuyordum tamamen kurulandıktan sonra peçete yardımıyla sirkeli suyla temizliyordum kendimi enfeksiyon da önemli bi noktada vajina ve etrafını ıslak değil kuru tutmak, giyilen iç çamaşırı ütülemek pet veya peçete kullanılıyorsa sık sık değişmek gerekir
nagihanergun Enfeksiyonu nasıl anlıyoruz bazen idrar yaptıktan sonra idrarimda beyaz akıntı görüyorum
Darkgod nagihanergun vallaha herşeyii herşeyi denedim ve bende birrde kaşıntı yapıyor ama bu türlü geçirremedim
Sxbmd Kubrakok Biliyorum vallaha dr doğru düzgün tedavi yapmıyo ilaçlar etkisiz,idrar testinde bakteri çok sayıda çıktı.Ben azeriyim,kültür ne demek?test mi?
Kubrakok Sxbmd evet idrar kültürü, hangi bakteri olduğunu saptıyorlar ona uygun ilaç kullanırsınız sorun kalmaz maliyetli bi test değil ben İstanbul’d bir laboratuvara 50 tlye yaptırdım
Ebrar18 Hanımlar hepinize söylüyorum komposto için . İdrar enfeksiyonuna gerçekten birebir . Bakın deneyin şifasını görürsünüz inşallah . Enfeksiyonu atıyo vücuttan . Kendim denedim ondan biliyorum
nagihanergun Ebrar18 ben her sabah kızılcık marmelatı yiyorum el yapımı şekersiz annem yapmıştı sabah aç karına
Ebrar18 nagihanergun canım marmelat değilde . Kompostu sıvı halde o daha etkili . Ben enfeksiyon kaptığımda 15 dk da bir tuvalete gidiyodum çünkü gittiğimde tam yapmış olmuyodum enfeksiyon sebebinden . İnternette araştırdım kompostu yazıyodu . Evdede vardı içtim bir iki gün hemen farkını gördüm düzelmiltim çok şükür