Oznur_11 23 haftalik olmak üzereyim ve bebeğimi bazen vajinamda zipliyormus gibi bişey hissediyorum 🤷♀️ nasil tarif edecegimi bilemedim ama çok garip bir his nedir neden oluyor bilen varsa çok sevinirim 🤗
Esrayksl Oznur_11 Kalp atışı gibi pıt pıt bir hisse eğer benim de ilk zamanlarımda vardı canım ama sebebini bilmiyorum 🤷🏻♀️
Nehirkaya25 Oznur_11 basi asagida be bebek hickiriyo canim o yuzden alttan hissediyosun ust uste mi hissediyosun o hareketi
Hatice_mustafa Oznur_11 😄😄 daha nelerini hissedicen oooo benimki titriyor bide içerden cirmaliyor sanki karnimi 27+3
Nehirkaya25 Oznur_11 eger kalp atisi gibi ust ustte pit pit atiyosa hickiriyodur ama kac dk da bir oluyorsa normal hareketleridir donunce anliyor musun peki
Hicoli Bende arada pıt pıt vuruyo gibi hissediyorum sanırım bebeğin hareketleri 20+1 deyim. İlk bebek Karnımda cok kalınDır Benim göbeğim baya vardı önceden de resmen kalın yağ tabakası var daha hissetmezsin diyolar ama sizce ?? 🤨🤨
Simgeeee Oznur_11 yok canım doguma kadar sürekli pozisyon değişiyor. Rahim agzı kısalıgın yoksa problem değil.