Ben duphaston kullanmıştım yumurtlama gününden sonra doktorum vermişti. Adet olana kadar kullanmamı adet olursam ilacı bırakmanı söylemişti. Ilacın etkisi nedir inanın bilmiyorum ama ben ilacı ikinci ay kullandığına hamile olduğumu öğrendim. Ama ovulasyon testi kullandım yumurtlama günü takibi yaptım. Yumurtlamadan sonra kullanmaya başlamıştım. Şuan 10+4 ikiz bebislerimi bekliyorum. Allah isteyen herkese nasip etsin🤲