Bihem Ayperi86 Bende keçiboynuzu kürü öneririm size, saraçoğlu tarif veriyor, keçiboynuzları kaynatıp içiliyor. Pekmez bal propolis ceviz fındık incir gibi takviye edin
Tubis33 Canım CARNIACT diye bir hap var 190 TL. Eşim o hapı kullandığı ay hamile kaldım.Canını sıkma, dua et, aynı zamanda keçiboynuzu kaynat içsin eşin ve hergün fındık badem ceviz yesin azda olsa. Allah'ı izniyle o ay hamile kalırsın bence.
Duamucizem Kesinlikle çaksir suyu icsin cnm inan cok faydasini gorusuniz erkek interfelitesinde birebir
Duamucizem ilaygiz instagramda mucize doğada diye sayda var oradan sipariş ettim yarim çay bardağı koydum üzrine normal şu koydum hergun yatarken içti eşim bir ay kullandı ikinci ay hamile kaldım sifavallhtan sebep oldu belki bende o ay incir çekirdeği yağı kulandım
mavisimm Ayperi86 Canim birde hangi labaratuvarda tahlil verdiginiz cok onemli. Esimde tahlil vermisti bi hastanede bilgisayar otomatik sayiyormus 90 milyon cikmisti ml de. Ama hareketi yok denece kadar cok azdi. Biz sonuca cok sasirmistik nasil bu kadar sperm varken hareket bu kadar az olur diye. Sonra esim baska hastaneye gitti tup bebek merkezi olan bi hastaneye orda tahlil verdi o hastanede labaratuvar calisanlari sayiyormus spermi ve tahlil sonucu cok guzel cikmisti. 50 milyon cikmisti ml de ve 40 milyonu ileri hareketliydi. Tahlil verdiginiz labaratuvara tahlilin nasil yapildigini sorun ona gore tup bebek merkezi olan hastanede tekrar tahlil verin canim. Moralinizide hic bozmayan. En kotu ihtimal tup bebek yaparsiniz ikiz bebesleriniz olur belki :) Ama keciboynuzunu kaynatip hergun icirin esinize. Birde hergun taze sklms havuc suyu icirin esinize mutlaka, onlarin faydasini gorur.
Merveulku91 Ayperi86 merhaba öncelikle artık çağımızda tüm tedavi yöntemi çok gelişti ve eşinizle birlikte kendinize olmayacak stresi yüklemeyin ilk önce 😊 bol bol birbirinizi istediğiniz ilişkiler yaşayın herşey den önce... benimde eşimde hareket azlığı ve sayısında düşüklük vardı dünyamız başımıza düşmüştü çünkü benim üzerimden düşündük rahim filmlerimi dersiniz vitaminler mi her şey ... hatta bebek olsun diye ekstra yendiğiniz şeyler bile bence her an o psikolojiyi tetikliyor ufak tatiller yapın alın biraz süreci 😊 ve bir üroloji doktoruna gidin genelde hareket azlığı erkekte varikosel olduğunu gösterir benim eşim bu ameliyatı geçirdi iki tarafında da vardı ve 2. Ayda hamile kaldım 2 sene bekledik.. ve bir boş gebelik yaşadım bu süreçte doğru doktorlar ve doğru tedavi az stres buradan bile yazmayın hatta herkesin tecrübesi farklı benim eşim sonuçları aldığında tüp bebek doktoruna gittik o bilenmemiş çünkü bana dönüp sizde bir şey yok ürolojisinde eşinizi görmesi gerek dediği an bizdeki tüm bakış açısı değişti eşim iki hafta içinde ameliyat oldu iki ay sonra ben gebe kaldım bilginize...
Ayperi86 Merveulku91 teşekkür ederim canım moralimizi bozmamaya çalışıyoruz bakalım nasıl olcak inşallah bizimde olur tez zamanda 😊🙏
Tgbalp Ayperi86 aynı durum vardı keçiboynuzu kaynatıp sabah akşam içti ve arısütü kullandı her sabah ac karnına 1.5ay içinde hamile kalmıştım dogumumada az kaldı cok şükür rabbim nasip eder inş stres yapma😘
Biyologhanim Geçmiş olsun. Aynı durumla bizde karşılaştık. Değerleri birebir aynı nerdeyse. 10 ay denedik bebek olmadı sonra doktora gittik bu sonuçlar doğrultusunda bi ilaç verdi kullanın 3 ay içinde güzel haberlerinizi bekliyoruz dedi. Eşim kullandı 1,5 ay sonra hamile kaldım hemde o ay çok az birlikte olabildik ve yumurtlama dönemimde bitmişti. Şuan 36+2 haftalık hamileyim oğluşumuzu bekliyoruz. İkinci çocuğu düşünürsek yine aynı ilacı kullanıcakmışız. Doktorunuz iyi bi yönlendirme yapmazsa yazın bana ilacın adını vereyim.
Ayperi86 Biyologhanim tamam canım çok teşekkür ederiz size bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Ayse-gul Bizimde hem sayısı hem ileri hareket. Düşüktü eşim tabi sende sorun bende bişey yok deyip duruyordu benimde yumurta rezervim düşüktü biz tedaviye başlamadan iki üç ay önce ikimizde incir yedik hergun üç dört tane beslenmeye dikkat ettik bide eşime mikroçip yaptrdik en iyi spermle dollendi çok şükür 8+6 yiz ikizlerime darısı başına olsun inşallah
eylul13_ Ayperi86 benim eşimde de aynı sorun vardı, keçiboynuzunun her çeşidini denedik fayda etmedi doktor ilaç verdi ALLAH'ın takdiri 1ay sonra hamile kaldım darısı başınıza olsun inşALLAH isteyen herkese nasip etsin Rabbim
Ayperi86 eylul13_ teşekkür ederim sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah bakalım doktor ne ilaç vericek ona göre hareket edicez