Selin648 Kızlar normalde hiç balık yemeyi sevmem yesemde sadece hamsi yerim bugün hamsi alıp fırında yaptım sonra yerken tadında acımsı bir tat vardı yerken sorun etmedim şimdi korkmaya falan başladım şimdi internetten baktım hamsiye benzeyen çaça diye bir balık varmış onun da tadı acımtırak falan oluyormuş yada belkide hamsidir ama tadının öyle acı olmasının sebebi nedir balıktan anlayan yiyen lütfen bana yardım edin çok korkuyorum 300 gram falan yemişimdir :(
Sweetblonde88 Selin648 iyi temizlenmezse iç organlar da acılık yapıyor ondan sordum. Umarım iyisinizdir 🙏
Selin648 Şuan hiç birşey yok çok şükür ama gece uyurken falan belki şimdi belli olmaz diye korkuyorum
ZehraGG Evham yapma canım, ben de balık yerken ödüm çıkardı, hep psikolojik bunlar içini ferah tut bişey olmaz
Selin648 ZehraGG hayır canım sağol bütün gece dua okuya okuya uyudum çok şükür birşey yok dediğin gibi psikolojik mesela bugün ıspanak yemeği yaptım geçen herkes zehirlenmişti bi ottan dolayı sonra onu kafama taktım mesela 😊 tamamen çok takıyorum kafama belliki