Roda_21 Gamzee2106 Gamzee2106 benim de tam adet zamanımda berbat adet sancim vardı oldum olacam diyordum ama çok şükür olmadım kan verdim hamile olduğumu öğrendim. Yani hamileysen bile adet sancısı oluyor canım. Rabbim bütün muhtaçlara nasip eder inşallah 🙏🤲
Merve_kucuk Gamzee2106 Adet sancısı gibi benimde ilk haftalar sancım oldu ama öyle abartılacak bi sancı değildi 🙂
Mervezumra Gamzee2106 ya tabi ki de normal ilk zamanlar hamile insanlarda adet sancisi olabilir yerlesme sancisi olabilir eger cok siddetliyse dusuk olabilir yani burdan ne desek sacma hastane var saglik ocagi var daha saglikli olmaz mi
Feridearslantas1 Gamzee2106 Ben hamile oldugumu ogrenmeden once adet sancisi cektim ve hasta olcam saniyordum hamileymisim test yapin