Kavgalısınız diye mi abisine gidip orda yedi, orda yemesi üzerine mi küstünüz anlamadım.
Orada yeyip sizi pazara yarın götürebileceğini söylediği içinse kişisel algılamayın, eşlerimizin aileleri bazen biraraya geldiklerinde "evde ailesi var onu bekleyen" kısmını düşünmeyip çok ısrarcı olabiliyorlar yemeğe kalma konusunda. Erkek erkeğe mangalı yakarız seninle falan diye gaza getirmiş olabilir, abisini kıramamış olabilir.
Hayatımızın bu döneminde biraz kişisel algılayabiliyoruz ve eşlerimizle bozusmalarimizin çoğu bundan kaynaklı oluyor ne yazık ki. Biz de yaşıyoruz arada küslükler, bu gece eve gelme diye falan bağırıp ağlarken uyuyakaliyorum. Sonra uyanıp düşününce, normal şartlar altında kişisel bi yanlışı olmadığı, benim biraz hassas olduğum sonucuna varıyorum