Kızlar eşimle 2 günlük tatile çıktık 27 haftalık hamileyim sol dizimde o kadar çok ağrı var ki bükemiyorum ayakkabi alacaktım ayaklarim fazla fazla şiş olduğu icin bana olmadi kadında dalga gecer gibi erkek bölümünden bakın burda size göre ayakkabi yok dedi öneriniz var mi şişliği gectim normal ama bu ağrı çok berbat ya :(