Tgcycl hayırlısı inşallah bende bu ay bekliyorm adet günüm 10 gün var daha ama hiç bir belirti yok. Sanırım bu ay da olmayacak. Iki tane kaybım var ilk kürtajdan 1 ay sonra hemen hamile kaldim 2 kürtajdan sonrası 4 ay oluyor korunmayı bırakali ama daha hamile kalamadım çok korkuyorum acaba bi sorun mu var niye kalamıyorum doktora gitmek istiyorum ama eşim doktorluk birşey yok diyor sen stres yapıyorsun o yüzden olmuyor ne yapcam hiç bilmiyorum