Minnos01 yaaa tabii öyleee kız evlat gibisimi var güzelim içini ferah tut sen bir annesin kız evlat bir anne için o kadar güüzel bir arkadaş ki senin elinden tutup senin gibi gezmelere gidecek sen süslendikçe bende anne bendeee diyecek. Büyüdükce elleriyle dana kahve yapcak hep bunları düşün. Benim 10yaşında bir kızım var rabbim iyiki bana onu vermiş.. Şimdi kahvemi yapıp yemek için masamı bile hazırlıyor.. Benimle beraber kardeşine kavuşabilmek için gün sayıyor 😂😘😊