Kezbannnn benim 37 nin sonunda aldı. Bebegin gelişimi ile ilgili. Bu arada hpv 31. Tip cıkmıştı bende dogumdan ya 8 yıl önce. Rahim agzıyla oynamam yıpratmam dedi. Gerek yok bebek de iriydi. Yani sadece bebekle ilgili değil. İyi bir görüş alın doktorlar fikir ayrılığındalar.