Nesrinnn Hormonlardan dolayı baya sinirli ve duygusalım olur olmadık seylere ağlıyorum bugun ağladıktan sonra karnım feci ağırdı ama sakinlesince geçti bir alakası varmıdır hamilelikle ağlamakla karın ağrısının?
NaimeYilmaz Nesrinnn bende aglıorm bazen ama öle acı acı degl snrlerm bozuluo gle güle aglıorm hıc bi yerm agrımadı 😊
NaimeYilmaz Nesrinnn bebişim için kimseye canımı sıkmıorm bi kocam gececi oldugunda yanımda olmucak dıe uzuntuden aglıorm o kdr sinirlenmeyın onlar herseyı hıssedıor ve doğuncada sıze hıssettırır benmde hormonlarm oldukca aktıf ama bı sekılde frenlemeye calısıorm amaaan dıorm sizde yapın 🙏😊
G-2428-g Nesrinnn havasını almanıza gerek yok o sertlikler olmasomcok normal sürekli yapılıyor cünki yer değiştirin aynınyerden yapmayın