SnmTt biz de 24+0 ız bugün. Ama benim iki üç gündür böyle hafif hafif olmaya başladı ya hareketleri😣 önceden önceki haftalar bile daha kuvvetliydi. Ben mi beslenemiyorum bişey yapıyorum anlamadım ya🤦♀️ yarın kontrolümüz var bakalım. Bir de şeker yüklemesi olacak. İnşallah hayırlı geçer