Kizlarr bana yardım edin hiç bı hamilelik belirtisi yasamiyorum sadece göğüslerim çok hassasti şişti şuan onlarda hamile olmadan önceki zamanki halini aldı normalmi tek belirtim olan göğüs ağrım sisligim gitti daha önce ki bebeğimin 8+3 de kalp atışı durdu yardım edin bana