Bende kızımdan kalanları kullanayım dye cıkardm sarıydı sodamatikle geceden sıcak suda ısladım biraz cıkmş sonrada aspirin beyaz olanlarıda acenin çamasır suyunu döktm lekelerin üstüne makinaya attım ordan 40 derecede yıkattım birazda beklettim snrada unibaby nin bebek detrjanıyla tekrar bir güzel yıkattım cıktı hafif cıkmayanlar var cokda belli değil baya bişi kurtardm ama