Didem25 Selam arkadaşlar , 27. Haftamızdayız afedersiniz sanki vajinam yırtılacak gibi bir hissiyatım var ayakta biraz durduğumda artıyor o his, bebeğim çok aşağıda hareketini bacağımda hissediyorum desem yeridir. Var mı böyle ağrı hisseden?
Efesevim Didem25 evet bendede var vajinamın sağ tarafında gece sağa sola zor dönüyorum neden böyle oluyo bilmiyorum endişeleniyorum 25+4 haftalığım sanki bişey geriliyomuş gibi sizdede böylemi
GulinMert Didem25 aşağı baskı uyguluyor şimdiden boyleysek son zamanlar nasıl olacağız bilmiyorum. Allah hepimize kolaylık versin sağ salim kucağımıza alalım inşallah
GulinMert Efesevim aynı şey aynı haftadan beri bende de var hatta belki biraz daha önce başlamış olabilir. 29+1 olduk kızımla. Geceleri dönerken çok etkiliyor. Biraz fazla yoruldum geçen hafta yürümemi bile etkiledi.
GulinMert Efesevim pelvik kemiklerinin açılması yüzünden oluyormuş. Vücut kendini doğuma hazirliyirmus. Doktoruna muayeneye gidince söylemeyi ihmal etme idrar yolu enfeksiyonundan da olabilir diyorlar bu önemiymiş
Efesevim GulinMert salı günü daha doktordaydım son bi iki gündür başladı enfeksiyon idrar kültürüne bakıldı temiz çıktı böyle ilerlerse yazarım doktora gitmemede var daha