Symnrdlkra Arkadaslar aranizda erz oturan var mi . Yakup bey hala calisiyor mu ? Hala erzurumda mi Bilgisi olan paylasabilir mi . Bir ablamiz var yasi 45 ustu umudunu kesmis artik. Bende Yakup beyi arastirdim. Cok iyimis bilgisi olan
Didem25 Symnrdlkra bildiğim kadarıyla devam ediyor , üniversiteye ne zaman gitsem kapısının önünü çok kalabalık görüyorum.