Sehzadee Karar vermek zor, SON 4 Hafta kaldi, kizimiz geliyoooooo Siz ne dersiniz kizlar o olacak :) .. Tek isim istiyoruz. Anisa Beyza Enise Esila Nisa Beyza Elasu Miray Melek
tumerseyma Sehzadee Benim de kizim olacak isim bulamıyorum 🤦♀️ bu yazdiklarinizdan sadece Miray ismini beğendim 🥰
_9297_ Sehzadee bende Esila ismini beğendim bu isimlerin arasında ama kızım olursa bende mira düşünüyorum
Melisbol Sehzadee beyza iki kere yazilmis icinizden en cok gecen o galiba :) bizimde kizimiz olacak Mira koyacagiz insallah🧿
Sehzadee tumerseyma diger isimlere ne dersiniz ? Mesela: Alya, Beyza, Esila, Nisa, Elasu ve Melek ???
tumerseyma Sehzadee Melek ismi çocuklara ağır geliyormuş, su içeren isimleri beğenmiyorum hiç 🙄 Ela güzel
Sehzadee Melisbol Yok yanlislamaya oldu bende fark ettim. Hangisi sizce bunlara daha cok icim isindi .. Esila, Enise, Anise, Melek, Nisa ve Nilay ???
Didem25 Sehzadee Miray son zamanın en çok tercih edilen isimlerinden oldu ama anlamına bakmak lazım , ay gibi ışık saçan bey anlamı var yani genelde kız ismi olarak kullanılsa da anlam bakımından erkeğe daha uygun😊
Anneyimmmmm Sehzadee bence şöule yapın, bir kağıda bütün isimleri yazın. Bir tane eşiniz bir tane siz çekin. Diğer alternatifler ortadan kalkar. Bu iki kağıtta yazan isimleri karıştırarak ayrı ayrı 2 balon içine koyun. Bir balonu eşiniz şişirsin, diğer balonu siz. İlk kimin balonu patlarsa o balonda yazan isim olsun. 🥳 O isim yazan kağıdı da saklayın. Bebeğiniz ilerde benim ismime nasıl karar verdiniz derse anlatırsınız. İsminin Bi anısı olmuş olur 😍 ay çok yaratıcı buldum kendimi şu an 😂