Nzziss ben fiyatı uygun tuttum hatta baya baya bedava gibi oldu baby plus taxi baston puset bebek arabası e bebekten aldık 269 TL ama işte içine sevi bebenin minderini aldık o da 39 lira falandı heralde yine de çok uyguna geldi kibar da bize yetecek ölçüde bı araba. Evet puset aldık oto koltuğu o da baby plus snug modeli 369a almıştım ben hamileyken şimdi 349 lira ve cok memnunum sürekli onunlayiz