Selinsu Zhre sağlık ocağından ve hastaneden çağırdılar eğitimlere ucretsizmis ama ben gitmek istemedim. Gidenler cok faydalı oldugunu soyluyor eşle falan katilim oluyormuş
hellotuuba Zhre ben gittim 2 ay boyunca o kadar güzel oluyor ki eğitimler baya Bilgiler öğreniyorsunuz , ayrıca biz egzersiz falan da yapıyorduk , pilates falan , çok güzel ve eğlenceli bir ortam 🤗 anne olduğunuzu resmen hissediyorsunuz ♥️
Zhre Selinsu evet herkes doğumdan önce faydalı olduğunu söylüyor sağlık ocağından kendilerimi arıyor acaba
Selinsu Zhre beni saglik ocagindan ayda 1 kere kontrole cagiriyorlar kendileri aradilar mesaj attilar eğitim var diye