eminedgn Merhaba.benim genelde adet dongum 27 falan geçen ay 31 'di.Bu ay adet günü hesaplaması yaparken 27yi mi yoksa 31 i mi baz alarak hesaplamam gerekiyo?
Pukhett eminedgn telefon takvimlerden var ordan ortalama alarak kendi gün veriyor. Ona bakabilirsiniz
Miray61 eminedgn bu zaman kadar 27 bundan sonrada 27 canım böyle hesapla çünkü bi kerede ben 26 günde bir oluyorum normalde ama bi kere 30 gün oldu sonra hemen 26 oldu
eminedgn avarebirseyyah normalde 27 günde bir oluyorum sadece geçen ay 31 gune uzadı bu ay hesaplama yaparken 27 yimi yoksa 31 i mi kullanmam lazım
Aysegulum27_ eminedgn ovulasyon testi al kullan ne gerek var bunlara kafa yormaya .hem o takvimler işe yaramıyor .yumurtlama günlerini ovulasyon testiyle takip et