Merveeex Kızlar açlık tokluk şekerimi verdiğimde açlık 85 tokluk 166 çıktı. Açlıktan sonra kahvaltımı 3 tane poğaça bir ayran la yaptım 🙄 araştırdım poğaça şekeri çıkarıyormuş acaba sekerim yoktu da öyle cok yedim diye mi yüksek çıktı ???
Turna20 Merveeex yok o kadar çıkmaması lazım demekki şekere meyillisn arkadaşım yediklerin içinde karbonhidrat ve şekerli meyveler tüketme istersen. Havuçta yükseltir baya şekeri haberin olsun
AATozarr Merveeex Normalde açlıktan sonra bile kahvaltı yapmaman gerekliydi ben nerden baksan kan tahlillerim bitene kadar 4 saat aç kaldım su bile yasak dediler arada yediğin için de yüksek çıkmış olabilir😂
Merveeex AATozarr açken ölçtür sonra kahvaltı yap kahvaltıdan 2 saat sonra bidaha ölçtür dediler ondan yedim yani
Seda_123 AATozarr Bayanın bahsettiği şeker yüklemesi değil açlık tokluk ölçülüyor tokluk için bisey yemek gerekiyor size şeker yüklemesi yapılmış şeker yüklemesinde hiç bişey yenip icilmiyor