kubra1997
Ben 1 haftadır cekiyorum. Cuma günü acile gittim parol verdiler serum gibi. Bol bol portakal, su tüket dedi acil Dr u. Agrıların dayanamıcak kadar olursa parol içebilirsim dedi. Dün 2 tane içtim. Öksürmekten boğazlarım tahriş oldu. Ihlamur demleyip içiyorum. Bi de bal limon karabiber ılık su yaptım arada içtim. Portakal suyu içiyorum 2 gündür de. Tarhana çorbası içiyorum bağışıklık güçlensin diye. 19 haftayım bende. İnş Bi an önce iyileşiriz.