11.haftamızda kontrole gittik, ikili test için kan verdik, ultrasona girdik fakat ne biz cinsiyetini sorduk nede doktor bişey söyledi. Heyecandan sormayı unutmuşuzda bizde her kontrolde kameraya çekiyoruz tahminleri alabilir miyiz. Anne olmak çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin.. 