Cnsuercnnn 13+3 günlük hamileyim 2 gündür beyaz çok hafif sarıya döndük sümüksü akıntı geliyor peçeteye geliyor yarın doktora gideceğim daha Cuma gittiğimde herşey normal di başına gelen var mı endişeleniyorum
Okyanus-1 Cnsuercnnn canım bende de var ama hormanal ve normal oldugu soyleniyor ve bu aylarda artiyormus kısaca hamilelikte tavan yapıyor
aslimutlu1 Cnsuercnnn normal canım akıntı yogunlugundandır o . Enfeksiyon da olabilir ama doktorun söyler zaten . Korkulcak biley degil 👍🏻
Nehir66 Cnsuercnnn Mrba canım bende de var ilk haftalardan beri şuanda 20+6 haftalık hamileyim halen devam ediyor normalmiş o yüzden panik yapma endişelenme canım ☺️
Elif_t Cnsuercnnn Normaldir büyük ihtimalle canım 28 haftalığım bende de hep oldu akıntı. Doktorum da hormonlardan normaldir demişti sık sık çamaşırını değiştir endişelenme🌸