Sabah kalktığımdan beri kusuyorum.kusarken karnım bir agrıyor ki bebişe bisey olur korkusuyla Zofer içtim bir tane.Dün hiçbir şeyim yoktu.Ve sağ kolum uyandım felç gibi kramp galiba 😪 parmaklarım hep aynıydı sabah uyandığımda açıp kapatırken zorlanıyordum açıyor ve takılıyordu sonra geçiyordu.Normal mi benim gibi olan bu tür şeyler yaşayan var mı