Gul-08 Meryemd biz de Ada koyacağız inşallah ..Adapazarına atandım bu yıl ve taşındıktan 1 ay sonra hamile kaldım, buranın bir anısı olsun istiyorum.
Ayseokanctl Hly26 zeynep alya daha guzel ama siz bilirsiniz 😊 benim de istediğim bir isim di Ebrar Alya da çok hoş
Mrv33 Ayse_ONAL68 yok biz tek isim düşünüyoruz. Yanına isimde bulamıyorm aklıma gelse sizinle paylaşırım ama ☺️
Zuzu88 Zeyzeyyy Aden ismini biz de çok beğendik ama anlamı pek iyi değil lanetlenen Ad kavmi demekmiş
Zeyzeyyy Zuzu88 lanetlenen kavim için adenil ad kavmin adı enil o kavimden olan anlamında belirtiliyor ama malesef Türkçe de okunduğu zaman Aden diyip kestirip atıyorlar. Bizde çok araştırdık