Slm kızlar 5+2 hamileyim bugün keseyı gördük 🐣Ama tahlıl sonuçlarımda b12 cok yüksek çıktı en yüksek sınır 500 iken brnım 876 korktum. Dahiliyeye bi görünmem lazımmış bide troidim biraz yavaşmış normaldi eskiden ama hamilelikten olabilir sanırım var mı brnım gibi boyle olan