Minnos01 Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim doktor kıza benziyor dediğinden beri hala erkekmiş gibi hissediyorum niye böyle oluyor ya😔
hemsireanaa Minnos01 al benden de okadar bende 15.haftam bitti bugün kız dedi ama sanki değişicek gibi geliyo hala rüyamda erkek görüyorum
Gulanelis Minnos01 bende 14+3 üm dün gittik kız gibi dedi ama kendini göstermedi ben hep kız hıssettim
Eysaaa Minnos01 ben her zaman annenin hislerine güvenirim aynısı başıma geldi 12. Haftada kız denildi ve ben hislerimden dolayı mutlu bile olamadım ve gerçekten erkekmiş
Sermec Yenianne65 yok canım oyle bır sey yok ben rüyamda hep oglumu emzirirken gördüm ve oglum olacak ya 🥰
Kizim_ve_Annesi Yenianne65 Ben ruyamda kizim oldugunu gordum ultrasondada kiz oldugunu dedi doktorum ama erkek his ediyorum bazen dusunuyorumda gercekten kiz sa bana kusuyomudur?😭🙄
Sermec Minnos01 12 +3 te erkege benziyor dedı ondan sonra hep erkek dendı erkek bebek kendıni bıraz cabuk gösteriyo galıba 🙂
NERDOGDU Benziyor demiş belki değişir. Bazen anneler hissedebiliyor. Ki kız olsada kesinleştikten sonra içiniz ısınıyor alışıyorsunuz. Kendinizi üzmeyin. 🙃
Sibel_34 17 haftalık hamileyim hep erkek hissediyordum kız isteğim halde hislerim doğru çıktı erkek ☺️
Minnos01 Gulanelis hisler doğru cıkıyo derlerde benimki cıkmadı bu saatten sonrada cinsiyet değişmez diye düşünyrm
Sibel_34 Minnos01 doktor net bişey söylememiş zaten benim ablamın bebeğine 7 aya kadar kız dediler sonra erkek olduğunu öğrendiler o kadar kıyafet boşa alındı