Her hamile içiyor mu bilmiyorum ama ben içiyorum canim kramp ve sancılar basladığında icmeye basladim ben doktor yazdi ama ben kullanmadım 20. Haftalarda vermisti doktorum herhalde yanlış hatırlamıyorsam şimdi 27-28 den beridir her gün iciyorum :) Simdi 33 teyiz kramp ve sancılarım olmuyor cok şükür icmeyince sancı oluyor ama tabi her bünye aynı degil :) hayirla kucagina al canim