erv20 Selam kızlar, 7. Haftamdayım ve kahverengi leke seklinde akıntı geldi doktorum progestan iğne verdi tedbir amaçlı. Bel agrım oluyor ara ara, düşük tehlikesi olmayıp bel agrısı yasayan oldu mu hic? Yoksa bu direk bi düşük belirtisimidir bu haftada😕
Mom46 erv20 allah seni inandırsın bu olay bnmde başıma geldi. 2 hafta boyunca Protestanın iğnesini yaptırdım akşamları çünkü yağlı bir ilaç yakıyor ve uyku getiriyor ve yanı sıra 12 .haftama kadar ilacınıda kullandım progestanın bu ilaç gerçekten çok iyi ve faydalı düşük için ben 12.haftama kadar düzenli bir şekilde kullandım bıraktım doktor izniyle şuan 19 haftalığım çok şükür hiç bir düşük kanama sıkıntım yok düzenli bir şekilde kullan ve sürekli dinlen ayaklarının altına yastık bırak istikrar et Rabbim korkutuğuna uğratmasın☺️❤️
Kardelen3334 Bende 6+4teyim. Haftada 1 gun pruloton iğnem var bir de progesteron içerikli vajinal hap kullanıyorum gunde 3 kere. Lekelenme bende de oluyor zaman zaman. Sendeki kahverengi olması kanamanın önceden olduğuna işaret. Yani bebeğin yer açıyor kendine. Mesela bende bugun bildiğin kırmızı geldi. Dinleniyorum. Çok zor bu süreç. Sürekli insan tedirgin oluyor. Bu gebelikten önce 2 kere düşük yapmış biri olarak lekelenme arttığı zaman düşük oluyor. Yani senin de lekelenmelerin ara ara olup geçiyorsa sıkıntı yok. Allaha tevekkül etme zamanı. İnşallah Allahım bebişlerimizi bize bağışlar. 🙏
erv20 Kardelen3334 Leke bazen fazla geliyor bazen hiç gelmiyor, yarın doktor kontrolum var bi danışacağım😔
erv20 Kardelen3334 Cok sukur doktorum bir sorun olmadıgını söyledi, lekelenme kahverengi oldugu sürece hiçbir sorun yok dedi🙏
erv20 Mom46 bayagı etkili bir iğneymiş gerçekten araştırdım bende, icim rahatladı suan biraz, saat saatine düzenli yaptırdım korkudan🙈
Supriz Lekelenme olmadi ama 10.haftama kadar siddetli bel ve kasik agrilarim oldu benim de. Cok endiselenmistim o donemde ama bir sorun olmadi cok sukur. IciniZi rahat tutun insallah agrilar normal kabul ediliyor yerlesme surecinde.
Naciye1303 Bende 13 haftalık hamileyim cok şükür lekeleme kanama olmadı ama bel ağrısı kasik ağrısı oluyor doktorum normal dedi. Ama daha önce kasik ağrısı bel ağrısı ve lekelenmeyle başlayan kanama ile 1 defa düşük yaptım. Ayaklarının altına yüksek bi şey koyarak sürekli dinlenmeniz lazım zaten sağlıksız bi gebelikse ne yaparsanız yapın düşüyor bol bol dua edin
erv20 Naciye1303 benim lekelenme pembe ya da kırmızıya dönmedi henüz çok şükür, doktorum kırmızıya dönmediği sürece sorun yok dedi ama insan tedirgin oluyor yinede o yüzden bol dua🙏
Mlszhr Ben iki buçuk ay boyunca kanama gördüm kırmızı ve kahverengi şeklinde her gittiğimde doltor hiçbir sıkıntı olmadığını durumunun iyi olduğunu söyledi çok şükür iki buçuk ay progestan kullandım kanamam durunca bıraktım. bir buçuk aydır kanamam durdu bebeğimde şimdi iyi çok şükür 25 haftalık olduk senin korkunu çok iyi anlıyorum kendini Allah’a bırak inşallah birşey olmaz seninki muhtemelen yerleşme kanı da olabili ama yinede bi doktora görün