Kızlar kürtaj olalı 12 gün oldu,bugün ilk kontrolume gittim ultrasonda tesadüfen yumurtlama gördü doktorum. Ben de eve gelince test yaptım ve evet yumurtlama var. Henüz erken değil mi? Tahminen adetim ay sonunda ve ay sonuna kadar ikinci yumurtlamayı görür müyüm,fazladan test aldim her gun yapmaya devam edeceğim,zaten bazi şüphelerim vardı ve anne tarafimda da cift yumurta ikizleri var. Siz ne dersiniz?