Kircicegi-34 ben arabayı görümcemden alıcam.o da zaten yeni model olanlardan değil (pusetli değil yani)beşik için de en fazla 1 yaşa kadar yatacağı ahşap modellerden bakıyorum.1 yaşından sonra, baza dolap yatak alıcam onada.Ablasının kocaman odası var beraber yatarlar.