edanur2426 ben buca kadın doğum hastanesine başladım bu ay erkek doktor takıntınız yoksa hüsnü töre yavuzşen diye bir doktor var çok iyi bir doktor anlayışlı herşeydi dinliyor. Benim sezaryen olcağı için günü belli o yüzden orada yapıcam doğumu özel hastane tavsiyesi de istersen tınaztepe de Aylin hanıma gidiyorum ilk doğumumu orda yaptım. Bide çınarlı hastanesinde reşat bozoklar varmış ona iyi diyolar canım.