Busracnbr TugceCakir Bence yaptırılmalı ben ilk hamileliğim de yaptırmıştım temiz çıkmıştı bu hamileliğim de şekerim çıktı kontrol altına aldılar.. Çok rahat geçirdim ben yaptırılma taraftarıyım 🙋🏻♀️
Seymanur0707 TugceCakir mı ları yazmasaydın daha iyi olurdu anlatım bozukluğu olmuş ondan bahsettim🤷🏼♀️
TugceCakir Halime_dgrl12 çoğu kişi bebeğe direk geçtiğini zararlı olabileceğini söylüyor mesela Canan hocam 😂
Rabiaust Açlık tokluk testi deneyin isterseniz önce.. Devlete gittim ben Bi açken bide 1 saat sonra tokken veriyon.. Sıkıntı yok dedi doktor şükür. Özel de bu işlemler hep para ile malum