Gulcangzl16 Merhaba tatlı anneler ☺️ Yeni Doğan Bebek için ne kadar giysi almamız lazım bana etrafımdakiler hep 3.6 ay al diyolar ama size de danışmak istedim
Medusa6 Gulcangzl16 1 3 ay almanı tavsiye ederim 50 günlük oğlum var iri bebek olduğu halde 3 6 ay büyük geliyor görüntüsü güzel durmuyor, indirimleri takip edip tam aylığına göre tavsiye ederim ayrıca doğumdan sonra bebeğin boyuna kilosuna göre belli oluyor canım bazı aldıklarım hiç olmadı küçük geldi oğluma
Minigininannesi Gulcangzl16 benim doğumum temmuz ayına denk geldi bolca zıbın almıştım 3 tane 0_3 ay takımı 2 tane de tulumu yetmişti fazlasıyla çünkü hep zıbın giydirdim üstüne bisey giydirmedim giyemesem bile takımları ancak 40 gün giyebildi sonra 3_6 aya geçti bunu göz onun de bulundurarak sende hangi ayda doğum yapacaksan ayarlayabilirsin kendini
mervella Gulcangzl16 10 lu ve 5 li hastane çıkışı haricinde yenidoğan,0-3 ve 1-2 aylık olmak üzere tulum ve takım şeklinde 15-17 kıyafet aldık biz. 3-6 aylık da 4-5 kıyafet aldık sonra lazım oldukça çıkıp alırız diye düşündük o yüzden ilk zamanlara ağırlık verdik
Medusa6 3 6 ay alma canım yenidoğan bebeğe büyük geliyor tasarruf edicem kollarını katları büyük büyük giydiririm diyorsan o başka 🙂
Pnrkcyr Ben 1 tane 10lu 1 tane 5li hastane çıkışı aldım. 1 tane 10 lu hastane çıkışı daha alcam inşallah. Bir de 0-3 ay arası 3-4 alt üst takım aliyim diye düşündüm. Az mıdır çok mudur bilmiyorum gerisni de 3-6 ay alırım. İlk aldıklarım yetmezse çıkar biraz daha alırım doğumdan sonra. Hayırlısıyla sağlıkla doğsunlar da🙂
Medusa6 Pnrkcyr az canım gün de 6 7 kere üst değiştirdiğim oluyor kirleni anın da yıkıyorum kurutuyorum
Gulcangzl16 Medusa6 ben 3 tane hastane çıkışı aldım 10 lu, 2 tane de tulum aldım 0-3 ay. Ne kadar daha 0-3 ay almalıyım ?
Pnrkcyr Medusa6 ooo o kadar değişildiğini duymamıştım hiç teşekkür ederim biraz daha almam lazım o zaman
Medusa6 Gulcangzl16 alt üst takımlar çok kullanışlı değil bence ben tulumları daha çok kullanıyorum, en az 6 tane 0 1 ay olmalı bence 0 3 denilenler büyük oluyor markada n markaya boy cm değişiyor bakarak al cnm
Zanne Medusa6 tulum da alt değiştirmek zor olmuyo mu acaba ben alt üst mu alıyım tulum mu aliyim cok kararsızım
Medusa6 Zanne tulum bana daha kolay geldi canım, Çıtçıtları açıyorum hemen kapatabiliyorum ama alt çıkarınca ayaklarını giydirirken ağlıyor
Sevincakarsu Gulcangzl16 slm canim ben hastane çıkışı ve 5 li takım, 5 takim 03 ay 6 takım yeni doğan ve 5 tane tulum, 3 tane penye battaniye, 1tane pazen, polar battaniye, eldiven,bere, çorap , 10 tane çıtçıtlı badi daha aklıma gelmiyor🐣