Yeliz1905 Hanımmalar ilk hamılelıgım 7 hatalık 😍ama karnımda şu iki gündür bi şişlik var ve hiç rahat edemıyorum sizce normal mı bu yoksa doktoruma bi danıssam mı
damlanne Yeliz1905 benimde ilk zamanlar öyleydi canım patlıcaktım ama ilaç kullanıyordum ondan da olabilir şimdi şişim indi çok şükür 🤲😀
Yeliz1905 damlanne bende şuam sadce progestan kullanıyorum herhangıbirseye karsı fakat karnım ıkı gundur cok şiş