Aydeniz09 6 haftalık hamileyim bıçak ağrısı gibi aralıklarla sancılar giriyor . Bazen karnıma bazen kasıklarıma size de oluyor mu
erv20 Aydeniz09 ben 7 haftalık hamileyim bana da oluyor ara sıra sancı, kramp gibi hatta bazen adet sancısı gibide oluyor doktoruma danıştım normal dedi
Nurrsonmezz Canım bende 5 haftalık hamıleyım yaklasık 1 2 haftadır kasıklarımda agrı var ama normal mıs 😂
oygenkubra Bu ağrılar hamilelik boyunca ara sıra olacaktır çok normal . aşırı şiddetli değilse ve beraberinde kan akıntısı yoksa durum çok normaldir ve olacaktır da